Nowa marka premium założona przez Jona Buscemi zdobyła błyskawicznie amerykański rynek dóbr luksusowych. Mimo,że buty kosztują prawie tysiąc dolarów, nie brakuje chętnych klientów. Buty marki Buscemi wykonanej są z wysokiej jakości skóry, a cały proces tworzenia jednej pary to ponad pięćdziesiąt godzin pracy. Obuwie produkowane jest we Włoszech, często w limitowanych edycjach. Nietypowe połączenie luksusu i sneakersów będących symbolem mody ulicznej sprawiło, że inne marki luksusowe jak Luis Vitton, również zainteresowały się produkcją tego typu obuwia.

Modne Buscemi sneakers

Innym elementem wyróżniającym markę Buscemi jest nietypowy marketing prowadzony samodzielnie. Jon Buscemi w jednym z wywiadów pochwalił się, że kampanię z Larrym Flyntem pozazdrościło mu kliku dyrektorów największych agencji reklamowych. Buscemi zaprasza do swoich kampanii ludzi sukcesu, ale niekoniecznie największych celebrytów czy najbardziej rozpoznawalne gwiazdy.  W tym samym wywiadzie Jon rozmawiając o wyborze „twarzy marki” powiedział, że większość firm chciała by zatrudnić Brada Pitta do kampanii, on chciałby jego szefa…

15 chamber-quincyjones-homepage

jourdan-dunn-buscemi-campaign-01

presp16_look_7_1

0 Komentarze

Przeczytaj poprzedni wpis:
Rockport jesień-zima 2015/2015

Przepis na zimę Za oknem mroźna aura, pada śnieg, a na ulicach robi się wilgotno – aż nie chce wychodzić...

Zamknij